Tikslas: ugdyti vaikų kūrybiškumą, smulkiąją motoriką, pažintinius ir matematinius gebėjimus per praktinę veiklą – sausainių kepimą bei dekoravimą, susiejant ją su Velykų simbolika.
Hipotezė: jeigu vaikai patys dalyvaus sausainių gaminimo procese nuo pradžios iki galo, jie geriau supras veiklos seką, suvoks priežasties ir pasekmės ryšius (kodėl tešlą reikia kočioti, kaip keičiasi dekoruotas sausainis) ir įgis žinių apie formas bei simbolius.
Veiklos eiga: vaikai minkė sausainių tešlą, stebėjo jos struktūrą ir kvapą. Kočiodami lygino jos storį, aiškinosi, ar ne per kieta, stora ar plona, kad sausainis tinkamai iškeptų. Vėliau pasirinko formeles – kiškio, kiaušinio – ir formavo velykinius simbolius. Su mokytoja aptarė, kuo skiriasi figūros, kiek laiko reikia kepti ir ką primena kiekvienas simbolis. Su nekantrumu laukė savo kepinių. Iškepus sausainiams, ugdytiniai su mokytoja Ingrida suskaičiavo sausainius – jų buvo 52. Tuomet juos dekoravo glaistu ir pabarstukais.
Išvados: vaikai aktyviai dalyvavo kiekviename gamybos etape, rodė iniciatyvą ir kūrybiškumą. Plėtėsi pažinimo kompetencija – vaikai tyrinėjo tešlą, susipažino su procesais (nuo žaliavos iki rezultato). Lavėjo smulkioji motorika, matematiniai įgūdžiai, kūrybinė raiška. Veikla ugdė savarankiškumą, pasitikėjimą savo jėgomis ir džiaugsmą dalijantis rezultatu.