EKSPERIMENTO TIKSLAS – tyrinėti svogūnėlių augimo procesą, praktiškai taikyti matavimo, skaičiavimo, augimo registravimo gebėjimus, ugdant vaikų stebėjimo, planavimo ir problemų sprendimo įgūdžius.
PRIEMONĖS – žemė, svogūnų sodinukai, vanduo, kiaušinių įdėkliukas, lazdelės.
HIPOTEZĖ – jei svogūnėlių sodinukai bus pasodinti į drėgną žemę, reguliariai laistomi ir stebimi, tuomet jų augimo tempas bus nuoseklus, bus galima matuoti svogūnėlių laiškus.
EIGA – mokytojai padedant, vaikai į plastmasinę kiaušinių dėžutę pylė žemes, po to kartu su mokytoja skaičiavo svogūnų sodinukus ir juos sodino šaknele žemyn (kad viršutinė dalis liktų paviršiuje), išlaikant vienodus atstumus tarp jų. Jau pasodintus sodinukus palaistė vandeniu ir sutarta, kad kiekvieną savaitę bus matuojamas svogūnėlių aukštis su liniuote, fiksuojami duomenys lentelėje. Stebėjimų metu analizuojamas augimo ciklas, sudaromas augimo grafikas.
IŠVADA – reguliarus laistymas, vienodas atstumų ir vandens kiekio paskirstymas leidžia pasiekti tolygų svogūnėlių augimą. Matuojant augimo aukštį ir registruojant rezultatus, galima daryti išvadas apie augimo tendencijas ir numatyti tolimesnį augimą. Eksperimento metu ugdomi inžineriniai, matematiniai ir tyrinėjimo gebėjimai.