Tikslas: ugdyti meilę ir pagarbą savo gimtajai kalbai, plėtojant vaikų kūrybiškumą, kalbinę raišką ir smulkiąją motoriką, taikant STEAM metodą.
Hipotezė: dėliodamas žodžius iš makaronų, vaikas geriau įsisavins jų prasmę ir vartojimą kasdienybėje.
Veiklos aprašymas: Vaikas su mokytojos pagalba išrinko tris stebuklingus žodžius: ačiū, atsiprašau ir prašau, sukūrė stebuklingų žodžių skrybėlę. Aptarė žodžių reikšmę, diskutavo, kada ir kodėl juos sakome. Kūrybiškai jungė kalbą su menine išraiška, dėliojo žodžius pagal pavyzdį iš spalvotų makaronų.
Hipotezė pasitvirtino: vaikas aktyviai įsitraukė į veiklą, lavino smulkiąją motoriką, gebėjo paaiškinti žodžių reikšmę ir situacijas, kur juos galima vartoti. Kūrybinis ir tyrinėjimo procesas padėjo geriau įsiminti žodžius ir giliau suvokti žodžių reikšmę.
Išvados: vaikas aktyviai tyrinėjo žodžius, lavino smulkiąją motoriką, suprato kalbos svarbą ir pritaikymą kasdienybėje.