Stebėdami metų kalendorių, išsiaiškinome, kad žiemos viduryje, sausio 25 dieną, švenčiamas PUSIAUŽIEMIS. Tądien meška verčiasi ant kito šono ir pradeda žįsti kitą leteną. Stebima, koks šios dienos popietės oras – tokia bus ir antroji žiemos pusė.
Tikslas. Susipažinti ir įgyti daugiau žinių apie gyvūną mešką, jos gyvenimo būdą.
Hipotezė. Gyvūno tyrinėjimas įvairiose ugdymo veiklose padės geriau pažinti jį ir jo požymius.
Veiklos eiga. Vartydami enciklopediją, sužinojome, kad meška daugiausia minta vaisiais, gyvūnais ir žuvimis. Dažniausias jų skanėstas yra medus. Visą žiemą meškos miega. Vykdydami žodžio „meška“ garsinę analizę, susipažinome su žodžio MEŠKA raidėmis. Tyrinėdami kinetinio smėlio savybes, pavyko nulipdyti mešką. Gamtinę medžiagą panaudojome meno darbelio veiksmui. Vaikai sulaukė atvykstančio meškos personažo, žaidė judriuosius žaidimus. Lauke iš lapų pastatėme meškai „namą“. Organizuotos veiklos metu pavyko visapusiškai susipažinti su meška, nes žinių ieškojome enciklopedijoje, nulipdėme mešką naudodami kinetinį smėlį, parašėme žodį „meška“, atlikome darbelį, klijuodami džiovintus medžių lapus, pastatėme meškai „namą“, naudodami gamtinę medžiagą.
Ugdomojo proceso metu vaikai susipažino su reikšminiais žodžiais: meška, žiema, letena.
STEAM veiklos metu buvo ugdomos šios pasiekimų sritys: kalbos mokymas, rašytinė kalba, tyrinėjimas, mokėjimas mokytis, meninė sritis.