Žiemos pasivaikščiojimo metu, kai lauke vyravo pliusinė oro temperatūra, ugdytiniai pastebėjo vis dar žydintį mėlyną našlaitės žiedą.
Tikslas: tyrinėti našlaitės, kaip augalo, atsparumą oro sąlygoms.
Hipotezė: šaltis ir sniegas stabdo gėlės augimą – augalas nušąla ir nustoja augti.
Veiklos eiga: našlaitės augalą iškasėme iš lauko žemės ir tyrinėjome jo išvaizdą – šaknis, stiebą, lapus bei žiedą. Gėlę pasodinome į vazoną su žemėmis ir stebėjome jos augimą bei prigijimą darželio patalpose. Ugdomojo proceso metu vaikai sužinojo, kad gėlė augtų, jai reikia žemės, vandens, šviesos ir pliusinės oro temperatūros. Eksperimento metu į vazonėlį įdėjome sniego, kuris paveikė augalo būklę – supratome, kad šaltis neigiamai veikia augalą, sustabdo jo augimą. Gėlė našlaitė sušalo ir nuvyto. Kad geriau pažintume našlaitės žiedą, ugdytiniai iš antrinių žaliavų bei kartono sukūrė meno paveikslą.
Ugdomojo proceso metu vaikai susipažino su reikšminiais žodžiais: augalas, šaltis, žiedas.
STEAM veiklos metu buvo ugdomos šios pasiekimų sritys: gamtamokslinis tyrinėjimas, kalbos mokymas, problemų sprendimas, mokėjimas mokytis, meninis ugdymas.