Veiklos intriga: vaikai pastebėjo, kad mokytoja Vilma per pietų miegą varto žurnalą apie archeologiją. Atsikėlę po pietų miegelio ir vaikai susidomėjo tuo žurnalu, o ypač jame publikuojamomis radinių nuotraukomis. Pasipylė vaikų klausimai tarytum iš gausybės rago – tai paskatino pasikalbėti apie mokslo šaką – archeologiją.
Hipotezė: gilesniuose žemės sluoksniuose galima atkasti, surasti senovinių daiktų, gyvūnų ar augalų liekanų (artefaktų), atskleidžiančių senovės laikų žmonių gyvenimo ypatumus, vyravusią augaliją ir gyvūniją.
Veiklos eiga: veiklos metu vaikai žaidė, imituodami archeologų darbą, ieškojo smėlyje paslėptų raktų, monetų ir kitokių daiktų. Atsargiai tuos daiktus traukė pincetu, valė šepetėliu, vėliau radinius išmatavo, suskaičiavo, apžiūrėjo didinamuoju stiklu ir mikroskopu, pastebėdami net mažiausius įbrėžimus, įtrūkimus. Naudojamos priemonės: dėžės su smėliu, juose paslėpti įvairūs daiktai (raktai, monetos, sagos ir kt.), šepetėliai, teptukai, pincetai, liniuotės, didinamieji stiklai, mikroskopai, planšetiniai kompiuteriai.
Ugdomojo proceso metu vaikai susipažino su naujomis sąvokomis ARCHEOLOGIJA, ARTEFAKTAI.
STEAM veiklos metu buvo ugdomos šios pasiekimų sritys: pažintinis ugdymas, tyrinėjimas, kalbinis ugdymas ir kūrybiškumas.