„Smalsučių“ grupės ugdytiniai domėjosi, iš kur atsiranda lietus ir kokių debesų būna (kamuoliniai, plunksniniai). Jie išsiaiškino, kad kuo tamsesni debesys, tuo daugiau lietaus lašelių pradeda kristi į žemę.
Priemonės: indeliai vandeniui, skutimosi putos, pipetės, mėlynos spalvos guašas.
Eksperimento tikslas: išsiaiškinti, iš kur atsiranda lietus.
Hipotezė: eksperimentuojant galima sukurti debesis, iš kurių lytų lietus.
Eiga: į indelius su vandeniu buvo pripurkšta skutimosi putų, kurios imitavo debesis. Ugdytiniai įvardijo debesų spalvą ir formą. Ant debesų lašino mėlynai nudažytą vandenį. Dažai prasiskverbė pro skutimosi putas ir nulašėjo į vandenį. Ugdytiniai šį reiškinį pavadino lietumi.
Išvados: ugdytiniai išsiaiškino, kad lietus kaupiasi debesyse, ir susidarius dideliam jų kiekiui, debesis tarsi „prakiūra“ – pradeda lyti.
Veiklos metu ugdytiniai įsitraukė į eksperimentą, o STEAM veikla skatino jų gebėjimą smalsauti, tyrinėti ir mąstyti.