Veiklos intriga: vaikai susiruošė žygin į mišką, nusprendę išsiaiškinti visiems labai rūpimą klausimą – ar visi miškai yra vienodi, ar jie kažkuo skiriasi.
Hipotezė: miškai skiriasi savo dydžiu ir augalijos įvairove. Vieni miškai būna lapuočiai, kiti – spygliuočiai. Tie miškai, kuriuose auga beveik vien tik beržai, vadinami beržynais, kur klesti ąžuolai – ąžuolynais, o tie, kuriuose auga eglės – eglynais.
Veiklos eiga: vaikai žygiavo miško takeliais stebėdami žoles, krūmus ir medžius, rinkdami rudens gėrybes. Pastebėjo miške kvartalus, kuriuose augo daug vienos rūšies medžių – beržų, eglių, ąžuolų ir išsiaiškino, jog tai yra beržynas, eglynas ir ąžuolynas. Beržyne išrinko storiausią medį, jį išmatavo. Eglyne surado pasislėpusių didžiulių riedulių, juos suskaičiavo. Iš gamtoje surinktų gėrybių vaikams kilo įkvėpimas kurti darbelius, o sugrįžus įtvirtinti žinias apie beržyną, kuriant beržus iš buitinių atliekų.
Ugdomojo proceso metu vaikai susipažino su naujomis mišką apibūdinančiomis sąvokomis – BERŽYNAS, EGLYNAS, ĄŽUOLYNAS.
STEAM veiklos metu buvo ugdomos šios pasiekimų sritys: gamtamokslinis tyrinėjimas, kalbinis ugdymas, matematinis mąstymas, problemų sprendimas, meninis ugdymas ir mokėjimas mokytis.