Dviejų metų ugdytiniams patiko sekama pasaka „Trys paršiukai“.
Tikslas: suprasti pasakos turinį, įgyti kuo daugiau žinių apie namų statybą.
Hipotezė: namų statybai naudojame įvairias statybines medžiagas.
Vaikai klausėsi sekamos pasakos, suprato jos turinį, mokėsi skaičiuoti iki trijų. Jiems kilo noras trims paršiukams pastatyti tris namelius. Ugdytiniai buvo skatinami rinkti lapus, pagaliukus, akmenukus. Pastatę namelius, jie įvertino jų tvirtumą – bandė juos nupūsti, nugriauti, išardyti.
Vaikai suprato, kad iš lapų pastatytas namelis buvo nestiprus ir lengvai nupučiamas, pagaliukus pavyko perlaužti į kelias dalis, o namas iš akmenų liko stovėti – jis nesugriuvo net užlipus ant jo.
Ugdomojo proceso metu vaikai susipažino su reikšminiais žodžiais: lapai, pagaliukai, akmenukai.
STEAM veiklos metu buvo ugdomos šios pasiekimų sritys: tyrinėjimas, sakytinė kalba, skaičiavimas, mokėjimas mokytis, meninė sritis.