Vaikai sumanūs, išradingi, gebantys kurti ir įgyvendinti savo sumanymus. Ugdytinių laukė inžinerinė STEAM veikla „Erdviniai statiniai“. Mokytoja pasiūlė vaikams tapti „projektuotojais“ ir „architektais“ ir sukurti erdvinius statinius – bokštus, namus iš neįprastų konstravimo priemonių: plastilino, dantų krapštukų ar medinių pagaliukų. Vaikai įsijungė į erdvinių statinių konstravimą. Ši veikla vaikams tapo iššūkiu, nes reikėjo logiškai mąstyti ir rasti sprendimą, kaip pastatyti savo statinį aukštą ir stabilų, kad jis nenugriūtų. Veiklos metu vaikai plastilino rutuliukus pasidaro per mažus ir statiniai greitai sugriūna. Mokytojai pasiūlius, vaikai lipdo didesnius rutuliukus, tvirčiau sujungiančius figūrų kampus. Ugdytiniai, jungdami pagaliukus plastilino rutuliukais, pasidarė įvairių erdvinių figūrų – įvairių konstrukcijų namukų, bokštų, pilių. Vaikai šias užduotis įveikė bendradarbiaudami tarpusavyje ir spręsdami iškilusias problemas. Visi džiaugėsi savo ir draugų sukurtais statiniais.
Keliama hipotezė, kad norint sukurti erdvines figūras reikia tvirtų pagrindų, tvirtai sujungti visas konstrukcijas.