Tikslas: išsiaiškinti kuo skiriasi kubas nuo kvadrato.
Hipotezė: Kvadratas yra plokščias, turi tik du matmenis: aukštį ir plotį. Kubas turi tris matmenis – aukštį, plotį ir gylį.
Veiklos eiga: Apšvietėme kubelį ir trikampę piramidę taip, kad ant sienos matytume apšviesto daikto vaizdą (atspindį). Su vaikais diskutavome, kuo panašūs daiktas (erdvinė figūra) ir jo vaizdas sienoje (plokštumoje)? Ant kubo uždėta piramidė. Sienoje matome ant kvadrato uždėtą trikampį. Kubo paviršiuje yra kvadratų. Ieškojome aplinkoje šias figūras primenančių objektų. Aiškinomės, kuo šie objektai skiriasi? Mokytoja paaiškino, kad kvadratas yra plokščias, turi tik du matmenis: aukštį ir plotį. Kubas turi tris matmenis – aukštį, plotį ir gylį.
Veiklos metu buvo ugdomi gebėjimais šiose pasiekimo srityse: mokėjimo mokytis, aplinkos pažinimo, problemų sprendimo, skaičiavimo ir matavimo, kūrybiškumo, sakytinės kalbos ir bendravimo.