Tikslas: Vaikai išsiaiškins, ar galima pripūsti balionus jų nepučiant.
Hipotezė: Balionus galima pripūsti nenaudojant oro.
Veiklos eiga:
Veiklos metu mokytoja sudėjo visas priemones, reikalingas eksperimentui atlikti: tuščius butelius, balionus, indelį su actu, sodą, šaukštus ir piltuvėlius. Vaikai į butelius pylė actą, o į balionus bėrė sodą. Ant butelių jie užmovė trijų spalvų balionus (geltoną, žalią, raudoną). Supylus sodą į butelius, vaikai stebėjo, kaip balionai pradėjo pūstis. Actas ėmė putoti, nes soda susimaišė su actu. Išsiskyrė dujos – anglies dioksidas, dėl kurio balionai prisipūtė.
Išvada: Hipotezė pasitvirtino. Mokytoja kartu su vaikais padarė išvadą, kad, supylus sodą į actą, įvyko cheminė reakcija, kurios metu susidarė dujos ir pripūtė trispalvius balionus.
Vaikai patyrė daug džiugių emocijų, tyrinėdami, eksperimentuodami ir išmokdami saugiai elgtis su medžiagomis.