„Smalsučiai“ grupės ugdytiniai veikloje naudojo „Plus plus“ konstruktorių. Imdami detales pagal nurodytą skaičių, grupavo po 4, 3, dalino po lygiai. Atliko kitas skaičiavimo užduotėles.
Tikslas: Skatinti vaikų pažinimo, kūrybiškumo ir smulkiosios motorikos įgūdžių ugdymą, naudojant konstruktoriaus detales skaičių atpažinimui ir formavimui.
Hipotezė: Vaikai lengviau įsimins skaičius ir supras jų formą, jei juos kurs patys naudodami konstrukcines detales.
Veiklos eiga:
Mokytoja supažindina vaikus su užduotimi – iš konstruktoriaus detalių sukurti skaičius nuo 1 iki 9.
Aptariama, kaip atrodo kiekvienas skaičius, ir demonstruojama, kaip galima juos suformuoti. Kiekvienas vaikas kuria skaičius, eksperimentuodami su formomis ir spalvomis.
Vaikai pristato savo sukurtus skaičius ir lygina juos su realiais pavyzdžiais.
Išvados:
Ugdytiniai vizualiai ir praktiškai pažįsta skaičius, stiprina gebėjimą juos atpažinti bei susieti su kasdiene veikla.
Hipotezė pasitvirtino, kad praktinis skaičių kūrimas skatina jų atpažinimą.
Ši Steam veikla „Kuriame skaičius“ padėjo vaikams įtvirtinti ne tik matematikos pagrindus, bet ir lavino jų smulkiąją motoriką, kūrybiškumą, socialinius bei pažintinius gebėjimus, tuo pačiu skatindama kantrybę ir pastangas siekiant rezultato.