Veiklos intriga: ugdymo grupės „Švelnukai“ vaikai žino, kad darželio pavadinimas kilęs nuo Salduvės piliakalnio vardo. Todėl susiruošę žygin prie šiauliečiams brangaus objekto – Salduvės piliakalnio, vaikai su mokytojomis susitarė išmatuoti kalno aukštį – taip patobulinti matavimo, skaičiavimo gebėjimus.
Hipotezė: atstumų arba daiktų dydis priklauso nuo pasirinkto matavimo būdo ar sąlyginio mato.
Veiklos eiga: vaikai keliavo prie piliakalnio dalindamiesi legendomis, girdėtomis apie Salduvę, skindami pakelėje rastas smilgas ir dar žydinčias žoles. Kelionė į vieną pusę užtruko 23 minutes. Tai buvo galvosūkis vaikams, ar 23 minutės daug, ar mažai. Kopdami į piliakalnį vaikai skaičiavo laiptelius – užkopę suderino rezultatus – visų buvo vienodas (kas nesuklydo skaičiuodamas). Tačiau leidžiantis kita kalno puse, kurioje nebuvo laiptelių, – vaikams teko skaičiuoti savo žingsnius, ir žingsnių skaičius ženkliai skyrėsi nuo laiptelių skaičiaus. Taip skaičiuodami vaikai išsiaiškino ir suprato, kad naudodami sąlyginį matą, negalės išsiaiškinti tikslaus Salduvės piliakalnio aukščio, nes skiriasi vaikų žingsnių platumas. O štai iš gamtinės medžiagos sudėlioję Salduvės piliakalnio vardą, vaikai suskaičiavo 7 raides – ir tai jau buvo tikslus, nekintantis raidžių skaičius. Naudojamos priemonės: natūrali Salduvės piliakalnio aplinka, laikrodis, gamtinė medžiaga – žolės, smilgos, šermukšnio uogos.
Ugdomojo proceso metu vaikai pakartojo sąvoką MATAVIMO BŪDAI.
STEAM veiklos metu buvo ugdomos šios pasiekimų sritys: gamtamokslinis tyrinėjimas, kalbinis ugdymas (sakytinė, rašytinė kalba, skaitymo gebėjimai), matematinis problemų sprendimas (skaičiavimas, matavimas).