Tikslas: išsiaiškinti kodėl nepavyko nutraukti popierinės virvės.
Hipotezė: popierinę virvę nutrauksime, jeigu ant jos užlašinsime vandens.
Veiklos eiga: Vaikai susuko popierines nosinaites į ploną virvę. Mokytoja pasiūlė patraukti virvę už abiejų galų ir pabandyti ją nutraukti. Tačiau virvės nutraukti nepavyko, nes nosinaitė buvo susukta lygiagrečiai plaušui. Todėl ji yra neįtikėtinai stipri. Šiuo atveju atskiri plaušai stipriai prisispaudžia vienas prie kito ir dėl to virvė yra stipri. Vėliau mokytoja užlašino ant popierinės virvės kelis lašus vandens, – ir virvė iškart nutrūko.
Veiklos metu buvo ugdomi gebėjimais šiose pasiekimo srityse: mokėjimo mokytis, aplinkos pažinimo, problemų sprendimo, skaičiavimo ir matavimo, kūrybiškumo, sakytinės kalbos ir bendravimo.